حضور مهمان بین المللی “Marlene Best” – ترینر و سوپروایزر رسمی EFT

با موضوع «نگه داشتن قلب های مهربان EFT در مرحله 2»

Healing tender hearts in stage 2 – pursuer softening

 

در این جلسه، خانم Marlene Best به بحث و بررسی  تکنیک‌های EFT (درمان هیجان مدار ) در مرحله ۲ و کار با خواهان پرداختند. این تکنیک‌ها به‌منظور نگه‌داشتن قلب‌ مهربان خواهان و ایجاد رابطه‌ عمیق در مرحله دوم از روابط میان افراد مورد بررسی قرار گرفت.

حاضران در این جلسه فرصتی داشتند تا با نکته ها و موضوعات مرتبط با تنش زدایی و همچنین استفاده از RISSSSC  برای پر رنگ تر کردن و اعتبار بخشیدن به ترسها آشنا شوند و از نظرات و تجارب خانم Best بهره‌مند شوند. همچنین، این جلسه فرصتی برای بحث و گفتگو درباره اهمیت حفظ قلب‌های مهربان با تاکید بر این موضوع بود که؛ تا زمانی که اشتیاق از ترس قویتر است، با این احساسات بمانید تا خواهان بتواند برای نزدیک شدن ریسک کند.

با برگزاری این جلسه و حضور مهمان بین‌المللی خانم Marlene Best، امیدواریم که دانش و آگاهی شرکت‌کنندگان درباره تکنیک‌های EFT و نگه‌داشتن قلب‌های مهربان در مرحله ۲ افزایش یابد.

 

چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰- ساعت 20 تا 22 به وقت تهران

📝 شرکت در جلسات چهارشنبه های EFT برای درمانگرانی که دوره های اکسترنشیپ آیسفت رو گذرانده و عضو انجمن می باشند رایگان و برای حضور افراد غیر عضو با هماهنگی قبلی امکان شرکت وجود دارد.

📱شماره تماس برای ثبت نام : 989058267071+

🟣 جامعه درمان هیجان مدار ایران (IrEFT)
🔵 تحت نظارت موسسه بین المللی آیسفت (ICEEFT)