حضور مهمان بین المللی خانم  ”  Christine WeiB  ” – ترینر و سوپروایزر رسمی EFT

موضوع : “عمق بخشیدن به تانگو در EFIT”

 

Deepen the EFIT Tango

 

تانگو به عنوان یکی از نقشه های کلیدی در EFT وعمق بخشیدن به این تکنیک بسیار زیاد مورد توجه درمانگران میبا شد . از طرفی، 5حرکت تانگو در  EFT.  از ابزار و اقدامات مهم و اصلی محسوب میشود لذا در این جلسه ، Christine WeiB به عنوان یکی از متخصصان برجسته در این حوزه‌ها، با تلفیق این دو عنصر مهم، سیستم و تجربه  به بررسی روش‌ها و تکنیک‌هایی پرداخت که به عمق بخشیدن به تانگو و افزایش کیفیت جلسات ختم میشود

خانم Christine WeiB با  توضیح درباره اهداف بنیادی در EFIT جلسه را آغاز کردند  سپس سه مرحله ی مهم از مراحل درمان را توضیح دادند  در رابطه با عمق بخشیدن به  5 حرکت تانگو امداخلات موثر و تکنیکهایی لازم را به صورت مبسوط صحبت شد   به طور مثال در حرکت  2 تانگو پیدا کردن تریگر ،درک ابتدایی ازموضوع ،پاسخهای بدنی ،معنا بخشی و تمایل به عمل را ازمولفه های توجه دقیق و عمیق به این مرحله نام بردند . ایشان همچنین برای هر یک از حرکتهای  5گانه در تانگو المانهای موثر و کاربردی را برشمردند .

شرکت‌کنندگان در این جلسه با استفاده از فرصتی که در اختیار داشتند، به تمرین دو با دو در کار با تانگو و راهکارها و روش‌های موثر برای عمق بخشیدن به تانگو در EFIT را که آموزش دیدند پرداختند . این بحث‌ها با توجه به تجربیات و دیدگاه‌های مختلف شرکت‌کنندگان، به دست‌یابی به باب جدید  مفید و در این زمینه کمک کرد.

 

چهارشنبه  22 آذر 1402- ساعت 20 تا 22 به وقت تهران

📝 شرکت در جلسات چهارشنبه های EFT برای درمانگرانی که دوره های اکسترنشیپ آیسفت رو گذرانده و عضو انجمن می باشند رایگان و برای حضور افراد غیر عضو با هماهنگی قبلی امکان شرکت وجود دارد.

📱شماره تماس برای ثبت نام : 989058267071+

🟣 جامعه درمان هیجان مدار ایران (IrEFT)
🔵 تحت نظارت موسسه بین المللی آیسفت (ICEEFT)